?

Log in

[icon] You know what I am fucking tired of? Shallow fucking people that I… - get your bitch on
View:Recent Entries.
View:Archive.
View:Friends.
View:Profile.

Current Music:WindowLicker-Aphex Twin
Security:
Time:01:33 pm
Current Mood:bitchybitchy
You know what I am fucking tired of? Shallow fucking people that I find on LJ. They will seem like a cool person. and then You try to talk to em and they are totally just dismissive. Oh and while im at it Fuck the Bear "community".
comments: Leave a comment Previous Entry Share Next Entry


deftera
Link:(Link)
Time:2004-10-13 01:58 pm (UTC)
RGR, fuck the bear community. I'm tired of reading and watching shit that talks about how open and friendly the bear community is.

It's one huge fucking Clique. And if you're a "chub" or "twink" that happens to be into bears, you're fucked. Seems pretty fuckin' lame to me.

"Oh you don't fit in the mold of what we consider a bear or cub? Fuck off, go to another community!". Yeah, real open and friendly.

Agreed, fuck shallow people [not JUST on LJ] & fuck the bear community.
(Reply) (Thread)


angrywhiteninja
Link:(Link)
Time:2004-10-13 02:15 pm (UTC)
oH Shit! You know what gets me? Im 22 and im too young!! Wtf is that?

(Reply) (Parent) (Thread)


deftera
Link:(Link)
Time:2004-10-13 03:57 pm (UTC)
LOL wtf?!?!?!? I've been in the "bear" community since about 20 / 21. Granted, even though I would say I was "in the community", I wasn't really active in it or anything, therefore nobody would have had the chance to say I didn't belong.

What the fuck ever, fuck'em. We'll make a chub/chaser/bear/cub community thats full of the rejects and we'll have hot man sex, film it, sell it and be hundredaires.
(Reply) (Parent) (Thread)


angrywhiteninja
Link:(Link)
Time:2004-10-13 05:12 pm (UTC)
Hundredairs LOL

d00d I have known about the bear thing since I was 16. It was hard.

J-
(Reply) (Parent) (Thread)


dustonroses
Link:(Link)
Time:2004-10-13 02:18 pm (UTC)
reminds me of another community...
they rejected me, saying my lips are too pouty, and im ugly? yet the main "clique" in that community is hideous.
(Reply) (Thread)


deftera
Link:(Link)
Time:2004-10-13 03:59 pm (UTC)
LOL yeah.

I got denied by nonuglyhardcore. I knew I would and I was doing it just to pretty much prove my point and others.

To get into that community, you have to have 1 lazy eye, long hair, missing teeth and bad hygiene I guess, I dunno.

To top it off, I'm about 10x more hardcore then the bitches in that community who all listen to emo and slit each others wrists and cry about it.

*Snickers*

Gotta love stupid fucks, they make my life a bit more amusing.
(Reply) (Parent) (Thread)


angrywhiteninja
Link:(Link)
Time:2004-10-13 05:18 pm (UTC)
Emo kids are gay.

(Reply) (Parent) (Thread)


joshualore
Link:(Link)
Time:2004-10-13 05:55 pm (UTC)
nonuglyfats?
(Reply) (Parent) (Thread)


dustonroses
Link:(Link)
Time:2004-10-13 06:27 pm (UTC)
YUP!
(Reply) (Parent) (Thread)

[icon] You know what I am fucking tired of? Shallow fucking people that I… - get your bitch on
View:Recent Entries.
View:Archive.
View:Friends.
View:Profile.